DI JALAN MATI SUSAH HIDUP


Kejut harimau yang sedang tidur
Masuk jalan mati susah untuk hidup
Korbankan harga diri kerana ego
Nanti kena tangkap aha

Di jalan raya masih jalan bergaya
My crew with me till the wheels fall off uh
Takde tayar tetap ada janji
Sumpah setia hingga akhir hayat dan hujung dunia

Budak-budah gua bawah blok masih ada di ghetto
Kereta dah tukar blok boleh cucuk Toretto
Dan budak-budak dalam blok-blok ibu pejabat masih bermesyuarat
Guna setiap saat

Kan gua dah cakap budak kartel cekap
Tabik dari askar, polis dan pengakap
Main monolpoli korang masih main congkak
Lu merangkak kalau nak tengok gua dongak

Budak Subang semua kenal kapal terbang
So fly gari pramugari sorang-sorang
In top form tapi bukan cakap pasal borang

Ke kiri ke kanan
Hati-hati bila di jalanan
Di sini di sana
Cari kawan jangan cari lawan

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego

Gua tak jaga KL tapi KL jaga gua
Ingat pesanan orang tua
Jangan mudah lupa
Jangan mudah riak
Aku takkan sombong
Ingin pergi jauh mereka lihat guna teropong
Sekarang jaga keluarga dulu keluarga jaga gua
Ingat pesanan mama
Jangan mudah lupa
Jangan mudah takut
Kerna ku tidak gentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar
Kerna semua di dunia ini hanya sebentar

Kejut harimau yang sedang tidur
Masuk jalan mati susah untuk hidup
Korbankan harga diri kerana ego

Jangan kejut harimau yang sedang tidur
Salah masuk jalan mati susah untuk hidup
Jangan korbankan harga diri kerana ego

Comments