ANJING KURAP MENYALAK BUKIT??? BUKIT TAKKAN RUNTUH…



Kiriman sahabat, KS kongsikan untuk tatapan semua termasuklah ‘anjing-anging kurap’ yang dinyatakan…

*FAKTA VS AUTA*

Mencipta kontroversi demi publisiti murah adalah mainan ahli politik tahap anjing kurap macam si khairuddin abu hassan.

Kenyataan KP SPRM  bahawa wang yang dikatakan wang 1MDB sebanyak RM90 juta tidak dimasukkan dalam akaun Parti PAS dijadikan isu panas oleh Khairudin. Sampai hendak merombak SPRM pula.

Apa punya gila si khai aka sakai ini? Siapa dia nak marah-marah sampai nak rombak SPRM. Bukankah SPRM itu sebuah suruhanjaya yang bebas. Yang tidak tunduk kepada telunjuk mana-mana parti politik.

KP SPRM bercakap dari segi fakta dan beliau tahu benar apa yang berlaku. Kalau fakta menunjukkan wang tersebut sememangnya tidak dimasukkan dalam akaun Parti PAS, takkan SPRM sengaja memutar belitkan fakta dan mereka-reka bukti untuk tetap mengiyakan fitnah yang ditaburkan atas dasar politik.

Bila siasatan SPRM diteruskan terhadap beberapa pemimpin PAS sehinggakan beberapa harta termasuk kereta mewah dan rumah kedai disita. Si khai aka sakai ni terus mendabik dada mengatakan ini hasil usaha beliau mengugut untuk merombak SPRM.

Si khai ni betul-betul badut politik yang berakal singkat. Tidakkah beliau boleh membaca fakta sebenar daripada tindakan SPRM setakat ini.

Bagi si khairuddin yang bengong biarlah kita imbas kedua-kedua fakta di atas untuk lebih terang dan jelas. KP SPRM sahkan tiada kemasukan RM90 juta dalam akaun PAS. Dalam pada itu, SPRM sahkan beberapa pemimpin kanan PAS dipanggil, diambil keterangan dan disita beberapa harta alih pemimpin-pemimpin tersebut. Apa maknanya siasatan SPRM ini jika kita bijak membacanya? Jangan lah jadi bingai macam si khairuddin ini.

SPRM telah menjalankan tugas dengan baik. Teruskan dan jangan dilayan isu-isu yang sengaja diputarbelitkan bertujuan untuk publisiti murahan.

SPRM harus dilihat bebas dari tekanan politik dan menyiasat tidak kira pembangkang mahupun kerajaan.

Serangan dari parti politik pembangkang dan parti politik kerajaan membuktikan SPRM telah menjalankan tugas dengan baik. Tiada erti kawan sejati dalam perjuangan SPRM memerangi rasuah.

Perlu juga diingat jangan sesekali menyerang SPRM untuk kepentingan politik kerana SPRM bukan sebuah parti politik.

KS: Orang baik yang dicela oleh orang jahat, tentu tidak akan binasa atau hapus kebaikannya… Mungkin Khairudin terlalu dangkal umpama mempunyai ketulan najis menyekat fikirannya disebabkan mempunyai dendam politik terhadap SPRM…almaklumlah pernah disiasat SPRM…opss…

Comments