GAY TIADA DALAM ISLAM



Hari ini sudah menjadi kebiasaan dan jika tidak dihalang akan menjadi terma dalam Islam bahawa gay itu datangnya dari Islam. Bertambah pula orang yang berpengetahun agama termasuk menteri tanpa berfikir panjang menyebut gay sebagai satu komuniti.

Jika disemak dalam Al-Quran itu tidak ada pernyataan satu ayat pun yang menyebut perkataan gay atau hampir dengannnya. Gay tidak ada dalam Islam, itu jelas. Apa yang ada dalam Islam ialah perbuatan hubungan kelamin  sejenis  antara lelaki sesama lelaki sampai memasukan zakar kelubang dubur yang di panggil sodomi atau melakukan liwath.

Dalam islam yang ada sodomi, mereka yang melakukan liwath ia itu hubungan sejenis lelaki dengan lelaki  yang normal dalam soal kemaluan, bukan saperti pondan atau khunsa yang menghadapi masalah senjata sex tidak berfungsi.

Maka yang patutnya dibuat sekarang ialah membenteras perbuatan  perlakukan sodomi yang berlaku antara lelaki bersama lelaki. Soal gay ia adalah satu sikap tidak normal seorang lelaki dan kemungkinan antara mereka punya sikap anti kepada perempuan, maka banyak masanya berdamping dengan lelaki sahaja tetapi tidak melakukan apa-apa kesalahan sampai.

Kaum lelaki gay jika kerana sikap anti perempuan senang di rawat dan boleh kembali semula dalam keadaan normal dan berkeluarga. Tetapi gay yang mencari kepuasan sex melalui perlakuan liwath, yang ini perlu di berikan pendidikan agama khasnya orang Islam.

Pihak bukan Islam ia itu orang kafir juga telah menerima perbuatan sodomi itu akan merosakkan masyarakat. Sehingga mereka melakukan propaganda jika anda melakukan liwat atau sodomi akan di serang oleh kuman HIV-HIV merupakan singkatan dari “Human Immunodeficiency Virus”. Virus ini merupakan virus yang dapat menyebabkan AIDS. Jika anda terinfeksi HIV, anda akan dikatakan sebagai HIV positif. Maka orang yang normal hendak melakukan perbuatan sedomi walau pun bukan gay.. akan berfikir dahulu.

Kesimpulannya pihak Kerajaan sudah sepatutnya berterus terang untuk membentaras perbuatan dan perlakuan sodomi termasuk memulihkan mereka yang di katakan Gay.. Kerana penyakit sodomi bukan sahaja dalam linkungan komuniti gay tetapi juga berlaku lelaki normal yang sudah berkeluarga.



Comments