BAJU OREN SRPM: SOKONG RASUAH POLITIK MALAYSIA KE???



Sehari dua ini hangat diperkatakan tentang isu warna oren…baju oren…

Kata Pemimpin UMNO #SolidaritiBuatPejuangBerbajuOren

Dulu, apabila baju oren ini disarungkan kepada seseorang, belumpun dibicara, rakyat sudah menghukum sipemakai baju oren ini sebagai PERASUAH.

Namun kini, dibawah kerajaan penuh kegilaan Mahathir DAP, PERASUAH sebenar seperti Lim Guan Eng dan Phang Li Koon dengan mudah digugurkan pertuduhan dan dinaikkan makam menjadi Pak MENTERI.

Penerima sumbangan dari Mantan Perdana Menteri pula kini diuji, akaun dibeku dan disoalsiasat berhari-hari. Sejak bila pula menerima sumbangan sudah menjadi perbuatan yang keji? Bukan sekadar akaun Ketua Bahagian, Ahli Parlimen dan NGO yang ditaji, akaun masjid dan sekolah tahfiz juga tidak terkecuali.

Bagi yang lemah dan takut disimpan dibalik geriji besi. Akhirnya syahid....keluar parti. Hanya yang kental dan punyai harga diri, mereka akan tabah bila diuji, sedia dikurung asal tidak meninggalkan perjuangan ini.

Sebagai solidariti kepada pejuang-pejuang rakyat yang tidak lut dik ugutan penguasa nan zalim, Pemantau Malaysia Baru akan bersolidariti bersama mereka dengan sama-sama memakai baju oren lambang keberanian baru pejuang-pejuang yang setia kepada parti. Ayuh kita cetak dan pakai baju ini setiap kali hadir untuk bersolidariti. Semua pihak kami izinkqn untu mencetak fesyen terkini ini. Lawan tetap Lawan!

Adakah ini dinamakan perjuangan??? Perjuangan apa??? Adakah membela perasuah itu dianggap perjuangan???

Bersolidariti bersama pencuri dan penyangak, perasuah dan penipu tidak dinamakan perjuangan, tapi dinamakan bangang.

Kesian melihat Mak Cik ahli UMNO yang rasanya tidak mengerti apa itu perjuangan..apa itu jihad... Adakah ini dinamakan  Solidariti Buat Pejuang Berbaju Oren???

Tapi tak tahu pulak kenapa t-shirt dia tu tulis SRPM…Mungkin membawa maksud Sokong Rasuah Politik Malaysia???

Yang KS nak kata ini, jika pembesar-pembesar UMNO ini betul-betul turun padang dan tanya generasi muda mengapa mereka tak berminat menyertai parti itu, jawapannya ada pada gambar mak cik ini.

Anda tengok lah sendiri dan tanya lah diri anda jika begini lah perangai parti orang Melayu pada tahun 2018 ini, kemanakah agaknya ia nak bawa bangsa kita ini pergi???

KS: Laskar Jihad ...ingatkan nak pergi berjihad kat Palestin ke…Sebat baru tau!!! Jom minum JOY OREN...JOY APPLE MANGGA DAN JAMBU BATU...



Comments