SELEPAS AZEEZ BERBAJU OREN... ADAKAH KOMISIONER DZ JUGA BAKAL DIHERET???



Berbaju lokap SPRM berwarna oren dan tangan bergari…Ahli Parlimen Baling, DS Azeez Rahim dan abangnya, serta sepupunya direman empat hari bagi membantu siasatan berhubung kes rasuah membabitkan kontrak projek Tabung Haji.

Dikatakan juga nilai rasuah yang disiasat ketika ini menjangkau jutaan ringgit. Siasatan juga dibuat terhadap beberapa akaun, namun nilai sebenar belum diketahui.

Siasatan dibuat mengikut Seksyen 16 Akta SPRM dan Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram dan Pencegahan Pembiayaan Keganasan 2001 (AMLATFA).

Malunya jika seorang yang dipertanggungjawabkan menjaga Tabung Haji tidak menunaikan amanahnya...Malah mengambil rasuah lagi…

KS juga yakin siasatan terhadap Azeez Rahim kini sudah sampai ke penghujungnya hanya menunggu masa untuk didakwa ke mahkamah sahaja.

Kalau sudah main duit tunai berguni-guni, mamak bekas penjual kereta terpakai ini pasti tidak dapat lari jika dituduh berkaitan pengubahan wang haram.


KS juga yakin SPRM akan memanggil atau menahan beberapa lagi individu lain termasuk bekas Komisioner DZ yang dikata pernah menerima wang tunai sebanyak RM300,000.00 daripada Azeez Rahim.

Dimanakah duit itu dan untuk tujuan apa diberikan;   untuk Program Ziarah Kasih atau digunakan untuk “memadu kasih”?

Bukankah ini satu bentuk suapan memandangkan Azeez Rahim disiasat SPRM???

Ini bukan cerita rekaan…

Bacalah komentar FB Mahathir The Lagend:-
Ingat lagi pada Pengarah SPRM lantikan Najib ni pada 2015 semasa fiasco 1mdb mula mula pecah lubang? Selepas BN kalah dia ni pun dah give up dalam SPRM. Lepas tu dia masuk TASK FORCE yang Umno bentuk untuk dapatkan kembali wang wang 1mdb yang Polis rampas masa buat serbuan di rumah dan pejabat Najib atas alasan duit duit yang di rampas tu kononnya duit Umno dan bukan duit haram 1mdb. Mana mamat ni sekarang? Rupanya siapa yang terlibat dengan Najib Razak ni memang akan malang nasib hidup. Ini ada cerita di sebalik lantikan dia sebenarnya. Kenapa Najib letak dia di SPRM? Sebab dia ada kelemahan yang Najib akan guna dan tekan demi kepentingan politik Najib. Nasib baik BN kalah. Jadi semua ni terbongkar. Cuba baca ni. Siapa lagi di belakang cerita  ni :-

Cerita berlaku Pada 13 November 2017. Ts zulkifli ahmad kp sprm menyuruh pegawai kanannya bernama saiful ezral misai kontot pergi rumah azeez baling di Sunway South Quay, Petaling Jaya.

Si saiful misai kontot bawak seorang pegawai nya. Si zul ada byk tanggungan mana tidaknya nak menanggung geprennya yg juga bini orang. Dia x kawen lagi dgn pompuan tu. Tapi Video viral dengan pompuan tu masa mereka ke bali dah jadi pengetahuan umum.

Budak yg ikut saiful tidk tahu yg misi utama ialah nak pergi ambik duit utk zul. Azeez memang banyak hal lah. Ambik rasuah merata rata. Zul tahu dan memang mengarah pegawai2 sprm jgn siasat azeez. Azeez memang kawan baik zul. Zul dapat jadi kp sprm pun baling yg tolong. Baling bawak zul jumpa rosmah puaka utk dapat jadi kp sprm. Sejak itu baling selamatttttttt.

Malam itu dengan berbekal beg galas berwarna gelap utk jadi karung duit. Baling masukkan ketulan wang RM50 & RM100 didalam beg tersebut sejumlah 350k. Saiful dengan happy bawa balik duit.

Dia bagi zul. Mereka joli sakan. Inilah bangsa bangsat, buat jahat dengan bini orang. Pompuan tu nak kereta bagai. Dia dah kawen dgn pompuan tu awal tahun ini. Dapat dua anak tiri

Hahahhqhahqhahhahqh

Banggang punya jantan

Takkan Mahathir The Legend menipu???

Apa-apapun biarlah SPRM buat kerja mereka, panggil dan siasat siapa sahaja yang terlibat…

KS: Hilang moral standing to command MACC dan wajarlah  beliau berundur dari memegang jawatan KP SPRM dulu.

Comments